senden benden bizden...

6 Nisan 2010 Salı

gecenin kör vakti

itiraf ediyorum bu başlıklarla blogun alakası yok. ben öle uzun uzun blog yazamam... bi yazayım dedim ama bloga başlık bulamadım öyle dedim. hem saat daha 00:13. kör mör değil bildiğin gece vakti. hem ben gecenin kör vakti uyanık kalmam uyur kalırım.
neyse bu twitterda bi kaç bişi yazdım, yine farkettim bu bloglar bana göre değil. öle uzun uzadıya anlatcak anım, hayatım yok benim. çok sıradan bi öğrenci hayatım var.

öğrenci dedim de aklıma geldi.
lisedeyken okulun güzel kızlarının adı duvarlara yazılırdı. çok imrenirdim çok kıskanırdım. o zamanlar çirkindim ama kendimi güzel sanıyodum tabi. neden benim ismimi yazmıyorlar diye üzülürdüm hep. neyse benimde arkaşların çoğu erkek. çekemiyom amk karı dırdırını bende napim. hem erkek arkadaş harbiden süper oluyor. atlamıyım dimi daldan dala. he tamam haklısın.
nesem o erkek arkaşlarda okulun en hıpırı zıpırı.okulun kilidine kadar var bunlarda.canlarım benim ne yazılı kağıdı çaldık zamanında. söledim ben bunlara benimde adımı yazın diye. kıskanıyom ulan diye. hayatlarındaki en yakın hatun kişide benim, beni mi kırıcaklar puff. bizim zamanımızda öle içli dışlı olamazdı erkekler kızlarda. yok lan zamanla alakası yok, şehir tutucuydu. ondan sonra bunlar almışlar siyah boyayı, okulun bahçesine kocaman nalan yazmışlar. ama o kadar kocaman yazmışlarki daha büyüğü yazılmadı o zamana kadar. nerden biliyom derseniz bilmiyom amk egomu tatmin ediyorum bi sus. gece msj attılar işlem tamam diye. sabah okula gittim heycanlı. valaha yazmışlar.
işin komik kısmı sınıftaki kızlara söledim yere yazılmış o nalanın ben nalan olduğunu. kimse inanmadı. götler. sonra neden kız arkadaşın yok.

bu bloguda bunu anlatmak için açmıştım zaten. hiç amacıma ulaşamadım. bi siktirol alıp yatıyorum.kına yakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder