senden benden bizden...

11 Nisan 2010 Pazar

bi sigara söndürdüm bu sefer

yandaki fotoğraflar neden karı kız diye içinizden geçmiyo tabi. okuyan mı var mınakoyim. neyse olur da okuyan olursa diye diyim. kadınlar böle karşıdan bakmak falan hoş yani. erkek öle değil. sevgilim dışında hiç bi erkeği izlemekten keyif almıyorum şahsen ben. ama kadın, sanat eseri gibi. güzel bakımlı alımlı falan.
annem hep bu beğenimden dolayı lezbiyen olmamdan korkardı. sevgilim olmasından sırf bu yüzden memnun. cinsel hayatımızdan az bahsetsem kına bile yakar o derece. yok lan o kadarda değil. döver bahsetsem.
ha bu hatun kişilere böle karşıdan bakıyom iyi hoşta, yok gerek yok fazla güzel arkadaşlara. arkadaş olmaz onlardan. onlar sadece bakıp laf atmalık. bi an bi sürü güzel arkadaşım olduğunu düşündümde, şimdiye kadar biriktirdiğim tüm erkek arkadaşlarım üzerime atlar "bana ayarla", "bana ayarla" diye.
saygılar burdan tüm güzel kızlarımıza. bak okusadınız takip etseydiniz hoşunuza gitçekti. kaybettiniz.puff

1 yorum:

  1. Sırf yandaki fotolara bittimde geldim
    yazıların cansıkıntısını atmak için dökülmüş kelimeler imiş meğer
    sende öyle yap yaz ne gelirse aklına dök içini

    YanıtlaSil