senden benden bizden...

30 Mart 2010 Salı

bu ilk deneme

üniversite hayatını bitiremeyen bir öğrenci olarak. internet başında asosyalleşerek sevgilime sadık kalmaya çalışıyorum. sanal ortamda kolayda sadık kalmak, gerçek hayatta harbici zor. tabi bu cümleden sonra derslerine çalışarak sadık kalmayı denesende olurdu diyebilirsiniz. ama vallaha bahanem sağlam.ama "bahanenden banane" diyeceğinizden susuyorum.
gerçek hayatın sanal alemden zorluklarına gelince, bugün gittim spora.ben hocanın gösterdiği hareketlerden birini yapıyordum ki, 3 boyutlu bir abimiz geldi. abimiz dediğime bakmayın gençirisi arkadaş. gerçi suratına pek bakmadım. kollardan o kalçalardan göremedim yüzünü. nese diğer insanlar nasıldır bilmem ama abiyi görünce direkt pozisyonlar geldi aklıma. o kollarla. abovvv diyip bi çeki düzen geldi halime. kaçtım hemen ordan, gittim incecik kolları, küçücük götü olan sevgilimi düşündüm... işim çok zor...
herneyse anlatmaya çalıştığım sokak çok tehlikeli.en azından sağlıklı ilişkimi sağlıklı kılması açısından ben bu bloglarla twitlerle falan oyalanıyım.
ben öle uzun uzun yazmıcam isterseniz okumayın. bilmem zaten sonu nerelere varacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder